sâmbătă, 29 octombrie 2011

It's A Pity

De ce? Pentru ca a mai trecut un an! 19 ani, de luni. I hate Mondays. Asa ca primele mele cuvinte au fost pe masura: Cat e ceasul? (09:00) Ah sa-mi bag pula! La 10 trebuie sa fiu la facultate! Si nu mi-am terminat nici macar cafeaua!(ca nu mai mentionez ritualul de dimineata). Cu toate astea am ajuns la timp...pentru lucrarea la mate. Nu-ti face griji, am scris. Numele si grupa! (data viitoare, promit sa nu mai beau inainte de curs) [:))] 

In sfarsit am cunoscut-o si pe colega de grupa cu ochi caprui. Miss misterious girl, a venit pentru prima data la facultate saptamana asta (nu ca ar fi o problema, la faza asta problema sunt eu). Si nu stiu cum, dar am reusit performanta de a o vedea blonda, roscata si satena in aceeasi zi, in doar sase ore. Mama, inca nu mi-ai spus ce mi-ai pus in cafea! 
Hey, trebuia sa fac ceva de ziua mea (another Last Friday Night). Si cum nu puteam sa stau acasa, am dat o fuga pana in Kultur. Too much beer, and too much tequila, too many good times (merge si asa) deci n-am sa fac un exercitiu de gandire ca sa dau mai multe detalii. Raspunsul lui buni “Da, de unde!” [:))]
In rest, toate bune. He’s an asshole, he’s an asshole and…oh yeah: he’s an asshole!
Who cares? Girls just wanna have fun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu