sâmbătă, 3 decembrie 2011

Once Upon A December


In drum spre casa, cu castile in urechi. Si dragostea meaaaa...un caine m-a speriat de moarte, tocmai in momentul cand ma gandeam ca mi-as dori o poza cu un husky, cu ochii la fel de albastrii ca si ai mei. N-avea nicio treaba baiatul, trecator ca si mine, doar ca a intrat in depasire! 
(neregulamentar, ce-i drept, dar l-am iertat). Si chiar in fata blocului am gasit raspuns la intrebarea "cine a aprins beculetele in prima zi de decembrie?": Mama si Basescu!! Spre invidia vecinilor din blocul de vis a vis, care anul trecut ne-au luat-o inainte. Oricum, trebuie sa stii ca balconul de la 9 arata foarte frumos. 
Eh, o saptamana frumoasa; incepanad de joi! Zi in care m-am uitat cu sor-mea la frumoasa parada militara. La tv, bineinteles, plangand mai ceva ca la Titanic, care s-a scufundat a 13-a oara pe ProTv (a fost cu ghinion). Aceeasi cauza, motive diferite, acelasi rezultat! Una n-a mai avut cu cine sa mearga la parada (ce sa faci domnule, daca unii sunt neseriosi?), iar pe cealalta a napadit-o nostalgia! :)) 

Deci: La multi ani, Romania(cu intarziere). Gogule, sa vii cat mai curand acasa! >:D< Si sa reintregim formula "Single and Fabulous". Apropo.. sa nu cumva sa apari fara cadou, ca nu mai pui piciorul pe meleagurile astea! =)) You know i love you, baby.

2 comentarii: