sâmbătă, 1 octombrie 2011

Think we kissed, but I forgot...


Ultima sambata din vacanta mi-am petrecut-o impaturind haine intr-o mahmureala totala. Da, am facut-o dinou. Ce? "sa stau acasa...sa stau acasa,nu? sa stau sa ma plictisesc in casa, sa-mi pierd noaptea dormind ca un dromader!" HAI IN KULTURHAUS !! bem si un spritz.. "eu? spritz? sa ma ametesc,sa merg pe doua carari...plec noaptea la 3 sa ma calce vreun tramvai!" 
... CU PLACEREE! :)) 
Asa ca Last Friday Night mi-am petrecut-o in compania studentilor abia veniti in Bucuresti, ingramaditi ca soarecii la porumb, in Kultur(mai ales la subsol). 
Eh... acum nu va suparati! :))
BONUS: niste placeri nevinovate alaturi de Paul ( POL:)) ) (nu va ganditi la prostii,spun "placeri nevinovate" si cand mananc o shaorma) si Ioana (despre care trebuie sa specific ca e supersexy, daca mai vreau cafea cu lapte in diminetile cand ma trezesc la ea acasa). 
LOVE YOU BABY <3 

P.S. Sorry POL pt camasa :D pupu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu